niedziela, 17 marca 2013

Szminki pomadki

Usta. Każdy chce mieć je zadbane i zawsze ładnie pomalowane. Ostatnio dostałam szminkę Givenchy i jestem ją zachwycona. Na pewno dodam ją do listy ulubionych szminek a jest ona dość długa ;)
Szminka jest naprawdę mega. Pozostaje na ustach bardzo długi czas nawet przy jedzeniu i piciu nie ściera się tak bardzo. Nawilża usta i kolor wygląda na nich niesamowicie.























Jedna z moich ulubionych szminek jest czerwona z Madame. Jest to nowa firma i naprawdę dobra. Mam jeszcze czerwony lakier do paznokci i tez nic nie mogę mu zarzucić. 

xoxo

2 komentarze:

  1. Nic nie mam z Madame, gdzie można kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno w Rossmannie na 100% ale wydaje mi się że można jeszcze kupić w tej drogerii Hebe ale tego nie jestem pewna.

      Usuń